Bullet/Art Journal

Het is even geleden maar ik ben er weer. Ik ben een tijd mijn creativiteit kwijt geweest en had zelfs alles al op zolder gezet.

Ook ben ik inmiddels gestopt met creatieve dagbesteding, ik voelde mij er niet op mijn plek meer.


Maar op gegeven moment, begin April, kwam ik in aanraking met het fenomeen bullet journaling. Nou, ik ben al in mijn tweede journal bezig. Ik vind het onwijs leuk, ik heb nu dan een journal als planner en een aparte art journal. Verslavend.


In de kunstwerken galerie heb ik al wat art geplaatst maar nog lang niet alles!

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Riya (dinsdag, 23 oktober 2018 10:21)

    Hai, ik vond de webzijde via DoodleAddict en dit stukje lijkt wel mijn verhaal. Ook ik was door ziekte, darmkanker, ruim 1,5 jaar niet echt creatief geweest en had er ook totaal geen zin meer in. Ook ik voelde het weer kriebelen toen ik vorige maand begon met Bullet Journaling. Ik vind het heerlijk en het is vooral erg inspirerend als opstapje naar wat ik voor ik ziek werd al heb gedaan, tekenen, schilderen en journalen in mijn eigen handgemaakte journals.