Projectjes in uitvoering

Zelf portret met Jayden - work in progress

Deze foto heb ik ook al eens digitaal bewerkt in Illustrator, maar het blijft één van mijn favoriete foto's dus wou ik er nogmaals wat mee doen, dit keer met vulpotlood (HB) en Faber Castell pitt artist pen. Hij is uiteraard nog niet af maar vond het leuk om even te delen.



Pitbull met roos

Een ander werkje in uitvoering is deze pitbull met een roos. Voorbeeld foto heb ik via Pinterest gevonden en het schilderij ben ik met acryl aan het maken op een doek van 60x80 cm.

 

Vind het eerlijk gezegd best een uitdaging en vind het moeilijk om nou aan de details te werken, maar komt goed, hoop ik!



Pitbull in acryl

Op dagbesteding ben ik ook een schilderij begonnen. Deze zal niet zo'n vaart lopen denk ik, gezien ik er maar één middag in de week ben, maar vind het wel erg leuk om aan te werken.

Deze is ook in acryl, op een doekje van 40x50 cm.


Nou, ik ga weer aan de slag, hopelijk ben ik wat meer opgeschoten bij de volgende update! ;)

- Ayana

Reactie schrijven

Commentaren: 0